GOOGLAJ i pretražuj svašta nešta

srijeda, 28. ožujka 2012.

ZDRAV I SRETAN ČOVJEK MOŽETE BITI UZ 5 OSNOVNIH SAVJETA !

KAKO BITI ZDRAV I SRETAN ČOVJEK ?

Ako Vas ikada uhvati pitanje KAKO  BITI ZDRAV i PLODONOSAN  onda sjetite se ovih 5 važnih i jednostavnih savjeta za život svakoga čovjeka :

1) Obvezno morate svako jutro doručkovati.


2) Krećite se minimalno 30 minuta svaki dan .


3) Svaki dan popijte minimalno 1,5 do 2,5 litre vode.


4) Redovito se tuširajte,mijenjate čistu odjeću, minimalno 2 x tjedno jer to je jedini način da budete zdravi i poželjni u svojoj okolini .

5) Živite i hranite se zdravo : jedite puno voća i povrća,od mesa jedite puretinu,piletinu i ribu,koristite više kuhana variva i supe a manje suhu i konzerviranu hranu,nepretjerujte u slatkišima i slatkim jelima,alkoholu,slanoj  i masnoj hrani,perite obvezno svoje ruke prije svakoga obroka,jedite redovno i budite umjereni u svemu  jer stroge dijete i potpuno izbacivanje pojedinih životnih namirnica iz svoga jelovnika nije zdravo zato je najbolje riješenje za sve one koji imaju želudca DA JEDU SVE POREDU ŠTO JE JESTIVO I SPADA U ZDRAVU ISHRANU, SVEGA PO MALO I UMJERENO,znači ishranu treba napraviti što raznolikiju .....spavajte redovno minimalno 6 a optimalno 8 sati u toku 24 sata,perite svoje zube redovno jer svaka zdrava probava počinje iz usta čovjeka....morate jednostavno imati dobre zube da dobro,dobro sažvačete hranu prije nego što ju progutate.....okrenite TUGU na VESELJE tako da si nađete neku zanimaciju koja Vas opušta jer STRES i SIKIRANCIJA ubijaju čovjeka psihički a to je gore nego bilo što drugo jer kada je psiha opterećena onda nastupe i svakojake tjelesne bolesti.....riješite se stresa što prije....nemojte pušiti,drogirati se,piti puno alkohola,kave...po cijele dane lijenčariti i spavati,ništa ne raditi....nego bavite se načim aktivno naprimjer nekim sportom : igrajte nogomet, tenis,odite na plivanje,planinarenje,izađite u šetnju prirodom,vozite bicikl...bavite se vrtlarstvom i uzgojem voća ili poljoprivredom...bavite se duhovnošću i filozofijom,vjerujte u Boga- to je dobro za Vaš unutarnji mir i sklad duše,uma i tijela jer svaki čovjek je trodimenzijalno biće koje nije sretno ako sve te tri dimenzije u nama nisu koliko toliko uravnotežene ili usklađene ...postite ponekad naprimjer petkom jedite postnu ribu ili postni grah...tako da se tijelo može malo očistiti od nakupljenih masnoća....budite željni znanja i širite svoje vidike jer nove spoznaje i nova znanja donose nova iskustva....a znanje je i imanje ,tako kažu stari ljudi....kao što isti ti naši stari preci kažu " rad je stvorio čovjeka a nerad je stvorio majmuna........"


Kretanje je zabavno,više dnevnoga kretanja učinit će Vas zdravijom,snažnijom i sretnijom osobom,bit ćete mentalno opušteniji ,sve što radite u svojem životu radite sa osmijehom je SMIJEH LIJEČI ...tijelo će vam sa takvim zdravim životnim navikama vratiti dobrim izgledom i očuvanim zdravljem  .


Ako niste znali...onda postanite svijesni da MINERALNA VODA izvire iz podzemnih ležišta zaštićenih od svakoga onečišćenja.Bogata je prirodno prisutnim mineralima i elektrolitima te posjeduje fiziološki utjecaj na ljudski organizam .


IZVORSKA VODA dobiva se iz podzemnih ležišta zaštićenih od svih vrsta onečišćenja . One sadrže nižu razinu minerala od mineralne vode.Posebno se preporučuje dojenčadi,djeci i osobama s visokim krvnim tlakom .


STOLNA VODA je mehanički i kemijski pročišćena voda koja se dobiva iz podzemnih i površinskih akumulacija vode .


Znajte da je voda IZVOR ŽIVOTA,ona je živa materija i da nema vode nebi bilo ni života na cijeloj Planeti ZEMLJA,zato ju trebamo cijeniti i čuvati .


Vodu treba piti tijekom cijeloga dana bez obzira na naše životne aktivnosti no ako imamo više tjelesnih aktivnosti pogotovo u toplijim mjesecima godine naprimjer u ljeto(7.mjesec) e onda trebamo piti i još više vode neki u takvim periodima popiju i po 5 litara vode na dan stoga ne čudi da su vitki,izgledaju mladoliki i imaju dobru probavu,metabolizam i redovnu stolicu .


Voda daje našem tijelu važne minerale i elektrolite,voda nema svoju energetsku vrijednost,voda oslobađa naše tijelo od štetnih tvari,voda regulira tjelesnu temperaturu te održaje našu kožu čvrstom,zdravom i lijepom .


Što se tiče doručka znajte...da doručak osigurava zdravo i vitko tijelo,doručak osigurava Vašem tijelu energiju potrebnu za početak dana,doručak kontrolira osjećaj sitosti tijekom dana,doručak pruža neophodnu energiju za rad Vašega mozga .


Mozak ako nema kisika i energije njegove moždane čelije izumiru !


Pravilna prehrana najbolja je prevencija kroničnih bolesti poput debljine,šećerne bolesti ili dijabetisa,raka i bolesti srca i krvožilnoga sustavakoji su u današnjim stresnim i brzim vremenima česti i opaki....zato jedite 5 puta na dan i to imajte 3 glavna obroka : ujutro,oko posljepodneva i navečer na 3 sata prije spavanja  nap: doručak u 6 sati,ručak u 13 sati i večera u 18 sati i još dodajte tome 2 međuobroka mala i lagana između doručka i ručka oko 10 sati i drugi između ručka i večere oko 16 sati ...takvom pravilnom prehranom osjećat ćete se bolje i izgledati ćete ZDRAVIJE .


Svake godine 7.travnja slavi se SVJETSKI DAN ZDRAVLJA !

4 komentara:

  1. Suggest good information in this message, click here.
    aagautoglass.com
    rdg1si27.com

    OdgovoriIzbriši
  2. "Something unpredictable but in the end it's right, I hope you have the time of your life." by Greenday. บาคาร่า99

    OdgovoriIzbriši
  3. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte,pitajte i predlažite svoje ideje i prijedloge za ovaj blog...rado ću odgovarati u što kraćem roku...hvala,autor bloga !

Slikar amater Pero

Slikar amater Pero
Kuća u Velikoj Bukovici,BiH

Slikar amater P.P

Slikar amater P.P
"Selo i seoski ambijent ribolovaca"

Recepti i jela moje mame

Razmišljanja maloga čovjeka

PREPUSTI SE BOGU